Bieg “Odlot” jest przeznaczony wyłącznie dla uczestników wydarzenia Pol’and’Rock Festival, którzy posiadają bilet wstępu i znajdują się na terenie festiwalu.
Zabieramy uczestników w niezapomnianą podróż po całym świecie. Samolotami są sami uczestnicy biegu. Warunek, który musi zostać spełniony to odprawa przed wylotem w biurze zawodów. Każdy w zamian za start pozostawia worek skarbów zebranych na Pol’and’Rock Festivalu. Start i przylot musi mieć miejsce z pasa startowego Lotniska Makowice. Wieża kontroli lotów pozwoli na start jednego dnia 300 maszynom. Podczas długiej podróży samoloty będą mogły odwiedzić ciekawe kraje, miejsca na świecie, takie coś jak zielona Szkocja, mroźna Grenlandia, USA, bajeczną Nową Zelandię lub przelecieć nad Szczecinem stolicą paprykarza.
Podczas lotu będą trudne warunki pogodowe, z którymi trzeba będzie sobie radzić. Warunki pogodowe będą mogły ulec zmianie, lecz trzeba nastawić się na deszczową przeprawę w porywistym wietrze, turbulencje zapewnione. Całość to próba wysokich lotów, opanowania, precyzyjnych międzylądowań i świetnej zabawy.
Wszystko to aby zdobyć wyjątkowy, pamiątkowy medal zaprojektowany z myślą o Pol’and’Rock Festivalu.
• Promocja walorów turystycznych ziem Pomorza Zachodniego
• Promocja Gminy Płoty;
• Popularyzacja i upowszechnienie biegania jako ogólnie dostępnej i najprostszej formy sportu i rekreacji;
• Propagowanie zdrowego trybu życia, aktywnego wypoczynku.
Stowarzyszenie Klub Sportowy ExtremE Wolf
NIP: 8513218406
Ul. Platanowa 10
72-003 Dobra
PARTNERZY:
3. TERMIN I MIEJSCE:
29.07 – 31.07.2021r. Czwartek -Sobota;
Baza zawodów: Lotnisko Makowice
W ramach biegu „Odlot” rozegrane zostaną następujące biegi:• Odlot –dnia 29/07/2021 start godz. 13:00 Trasa wytyczona na terenie festiwalu Pol’and’Rock.
Konkurencja Open od 12 roku życia..
• Odlot –dnia 30/07/2021 start godz. 13:00 Trasa wytyczona na terenie festiwalu Pol’and’Rock.
Konkurencja Open od 12 roku życia.
• Odlot –dnia 31/07/2021 start godz. 13:00 Trasa wytyczona na terenie festiwalu Pol’and’Rock.
Konkurencja Open od 12 roku życia.
5. PROGRAM ZAWODÓW
29.09.2021 r. Czwartek:
• godz. 10:00 – otwarcie biura zawodów rejestracja uczestników, wydawanie worków i rękawic na worków na śmieci.
• godz. 12:30 zamknięcie list startowych.
• godz: 12:50 – rozgrzewka
• godz. 13:00 – start biegu w kategorii Open
• godz: 14:00 zakończenie biegu.
30.09.2021 r. Piątek:
• godz. 10:00 – otwarcie biura zawodów rejestracja uczestników, wydawanie worków i rękawic na worków na śmieci.
• godz. 12:30 zamknięcie list startowych.
• godz: 12:50 – rozgrzewka
• godz. 13:00 – start biegu w kategorii Open
• godz: 14:00 zakończenie biegu.
31.09.2021 r. Sobota:
• godz. 10:00 – otwarcie biura zawodów rejestracja uczestników, wydawanie worków i rękawic na worków na śmieci.
• godz. 12:30 zamknięcie list startowych.
• godz: 12:50 – rozgrzewka
• godz. 13:00 – start biegu w kategorii Open
• godz: 14:00 zakończenie biegu.
6. TRASA, WARUNKI UCZESTNICTWA
• Zawodnicy startują indywidualnie.
• Uczestnikiem zawodów może być osoba, która najpóźniej w dniu 29.07.2020r. ukończy 12 lat;
• Zawodnicy zgłaszając się do biegu własnoręcznie podpisują oświadczenie, że startują w biegu na własną odpowiedzialność oraz, że nie występują przeciwwskazania lekarskie.
• Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów, gdzie osobiście każdy uczestnik odbiera wcześniej pusty spersonalizowany worek, a następnie w zamian za zebrany worek śmieci z terenu PRF i przyniesiony do oznaczonej strefy otrzymuje prawo startu biegu „Odlot”
• Każdy z zawodników winien przed startem przygotować sobie własnoręcznie elementy związane z lotnictwem itp. (liczymy na kreatywność uczestników biegu w tej materii i przepiękne przebrania – procedura nieobowiązkowa )
• Zawodnik musi posiadać podczas weryfikacji dowód tożsamości;
• Wszyscy zawodnicy są zobligowani do przestrzegania Regulaminu Zawodów; oraz Regulaminu Poland Rock Festiwal. Stosować się do poleceń osób z ramienia organizatora;
• Organizator zastrzega sobie prawo wycofania zawodnika z trasy (a tym samym zdyskwalifikowania) w przypadku nieodnotowania obecności, jeśli będzie podejrzenie, że osoba jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psycho-aktywnych.
• Osoby, które nie będą przestrzegać warunków uczestnictwa a w szczególności będą naruszać przepisy obowiązujące na terenie PRF i rozgrywanego na miejscu wydarzenia sportowego „Odlot” zostaną zdyskwalifikowane i niedopuszczone do biegu.
• Każda osoba startująca w biegu musi w trakcie całego dystansu mieć przez cały czas rozpostarte ręce i nie może dotknąć innej osoby. (Po starcie zawodnicy są samolotami w powietrzu każdy kontakt z inną maszyną grozi katastrofą lotniczą.) Wyjątkiem są osoby które na linii startu połączą się dłońmi ze sobą lecz muszą nierozerwalnie dotrzeć tak do linii mety.
• Ręce Zawodników muszą swobodnie się zginać w łokciach, zakaz usztywniania rąk przez dodatkowe konstrukcje w łokciu. Zawodnik musi mieć możliwość bezpiecznej amortyzacji podczas ewentualnej wywrotki na trasie zawodów.
• Bieg odbywa się na asfaltowym pasie startowym lotniska o długości od 150 do 200 metrów. Trasa zostanie oznaczona przez organizatora. Podczas biegu możliwe jest użycie wody, piany, baniek mydlanych itp.
• Zgłoszeń można dokonywać wyłącznie osobiście na miejscu w biurze zawodów;
• Środa godz. od 17-18. Czwartek 10:00 – 18.00 Piątek 10:00 – 18.00 Sobota 10:00 – 12.30
• Organizator ustala limit zgłoszeń wynoszący 900 osób:
• Organizator ustala dzienny limit startu dla 300 osób włącznie, możliwy jest start falami po 50 osób co 5 min.8. KLASYFIKACJA
• Brak pomiaru czasu, oraz klasyfikacji ze względu na płeć i wiek.
• Brak klasyfikacji ze względu na miejsce w ukończonym biegu.
• Brak nagród rzeczowych za osiągane miejsce w biegu.
Dane kontaktowe do organizatora
kom. Gosia Krępa 502 942 481